Friday, December 10, 2010













20 comments:

  1. Gebruik je Mr. Linky? Ik zie op veel andere sites dat ze dat gebruiken. En Linkytools zie ik ook veel. Wellicht kun je dan toch je mooie fotolinks behouden.

    ReplyDelete
  2. Wat een goeie tip! Ik gebruik InLinkz en wilde al op zoek naar wat anders. Bedankt!

    ReplyDelete
  3. Hey Annemarie, wat jammer zou dat zijn zonder plaatjes! Ik hoop dat je via de tips van Kimminita een alternatief vindt... liefs van Maaike

    ReplyDelete
  4. Ik hoop het ook zo dat er een vervanging voor komt! ik ben zo aan leuke sites en dingen gekomen vind het elke vrijdag weer een feest om te kijken of er weer leuke dingen tussen zitten!!

    Groetjes jenny

    ReplyDelete
  5. ja zo gaat dat: eerst mensen lekker maken en er dan geld voor vragen ...
    jij ook een prettig weekend!

    ReplyDelete
  6. Annemarie, ik hoop echt dat een alternatief gaat lukken, want oooooohhh wat is dit leuk!

    ReplyDelete
  7. So sorry to hear that about the link thing. I really enjoy looking at everyone's photo and then popping over to see some of them up close. Rats!

    ReplyDelete
  8. Wat een narigheid! Hoop dat je iets anders kunt vinden, want in die plaatjes schuilt juist de kracht. Heel fijn weekend!
    Kus,
    Zus

    ReplyDelete
  9. Hopelijk vind je een ander programma voor de linkjes, met foto's erbij is het veel leuker. Maar dat komt vast wel goed.

    ReplyDelete
  10. OOO ja die plaatjes, die doen t m wel he? Maar we wachten af...Jij ook fijn weekend, groetjes!

    ReplyDelete
  11. OOO ja die plaatjes, die doen t m wel he? Maar we wachten af...Jij ook fijn weekend, groetjes!

    ReplyDelete
  12. Oh ik duim ook voor een leuk alternatief!

    ReplyDelete
  13. Ook ik hoop dat er een alternatief is, ik vind het altijd zo gezellig om in het weekend naar al die mooie plaatjes te kijken. Jammer dat zo'n leuk initiatief weer geld moet kosten. Bij deze nogmaals bedankt dat je al die moeite doet op je blog!!

    ReplyDelete
  14. En nu ben ik ook nog de laatste met een foto. ik hoop ook dat je een alternatief vindt, want het staat zo leuk. Groeten van Geri.

    ReplyDelete
  15. heb je een goeie vervanger gevonden met mr. linky? hoop het!

    ReplyDelete
  16. wat stom ! Maar ik blijf komen en genieten van al dat moois!

    ReplyDelete
  17. hooo! this is a bad new... :o(
    I realy enjoy this game...
    and every week so all this new works and great ideas!
    So sad....

    ReplyDelete
  18. och wat jammer...wat met plaatjes is veel leuker! Nou ik doe ook weer mee vandaag! Daag!

    ReplyDelete
  19. Wat jammer, kijk met elke week weer met veel plezier naar de mooie werkjes van iedereeen. Het is gewoon leuk dat je door die afbeeldingen gelijk ziet wat een ander gemaakt heeft.

    Een heel prettig weekend!

    Groetjes,
    Grietje

    ReplyDelete
  20. Hello! You've been inviting me for months to add my link, but I just keep forgetting to do so. I finally remembered and have added a number of my projects to the linked. I hope it's ok that I added more than one. It's my first time, so I wasn't sure of the rules.

    ReplyDelete