Sunday, October 30, 2016

The winners

























♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here to go to my Etsy-shop *** Klik hier om naar mijn Etsy-shop te gaan

Gisteren was ik bij de boeklancering van het boek Handpoppen Haken. Er zijn momenteel best veel nieuwe haakboeken op de markt, maar dit vind ik echt zo'n superleuke aanvulling op de boeken die er al zijn. Ik kocht het boek en een pakketje met alles wat ik nodig had om deze muis te haken. In het begin vond ik het even wennen op met het pluizige garen te werken, maar het wende al snel. De muis is nu af en ik vind 'm superschattig. Ik wist trouwens niet dat je tegenwoordig ook snorharen kunt kopen! Ze zaten niet alleen in het pakketje wat ik kocht, maar er was ook een extra setje te vinden in de goodiebag. Ik ben er superblij mee.
Maar dan nu nog iets heel anders. De winnaars van de KreaDoe kaartjes! Dat zijn:

Coupe Woolly
Brigitte Roedolf
Annemarie
Marcella Quist
Astrid van der Kwaak

Sturen jullie me even een berichtje? Dan zorg ik dat jullie twee toegangskaartjes krijgen. Neem overigens wel voor woensdag contact met me op. Een fijne zondag allemaal!

Yesterday I was at the book launch of the Dutch book Handpoppen Haken. There are a lot of new crochet books in the shops right now, but this is such a cute addition to all other books. I bought the book and a yarn pack with everything I needed to make this mouse. At first I found it pretty difficult to crochet with the fluffy yarn, but I got used to it very quickly. I finished the mouse in just a few hours and I think he's so cute. Did you know that you can buy whiskers these days? They were in the package I bought but there was also a set in the goodie bag I received. I'm very happy I got them.
But now something totally different. The winners of the KreaDoe craft fair tickets! They are:

Coupe Woolly
Brigitte Roedolf
Annemarie
Marcella Quist
Astrid van der Kwaak

Please send me a message and I make sure that you get your two tickets. Please contact me before Wednesday to get your tickets. Have a lovely Sunday!

8 comments:

  1. Zo, jij bent snel met haken! Superleuke muis.

    ReplyDelete
  2. Dat lijkt me ook een leuk boekje. Handpoppen kan ik in mijn klas goed gebruiken.

    ReplyDelete
  3. Proficiat aan de winnaars!
    Leuke handpop, ik zelf blijf nog steeds worstelen met het pluizige garen. Ik ga eens proberen om een 'normale'draad mee te haken.
    Groet, Patricia

    ReplyDelete
  4. Ik heb gereageerd via pb op Facebook!

    ReplyDelete
  5. This is very popular in Germany.

    They even have a TV show about it.

    ReplyDelete
  6. Dit haakboek is weer iets anders dan de andere haakboeken. Ook ik ben op de boeklancering geweest. Zo leuk om al de handpoppen daar van dichtbij te kunnen bewoneren en de ontwerpster te kunnen feliciteren met dit leuke boek.
    Jouw muis ziet er echt leuk uit. Met de snorharen is hij echt helemaal af.
    Winnaars, gefeliciteerd.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat toevallig dat je er ook was Margaret, jammer dat ik je niet gezien heb. Dat had ik leuk gevonden. Groetjes, Annemarie

      Delete